محو و مات


nedaieshabnam

.گفته بودي كه ((چرامحوتماشاي مني؟

وانچنان مات كه يكدم مژه برهم نزني !))

-مژه بر هم نزنم تاكه زدستم نرود

ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدني !



نظرات شما عزیزان:

علی ق
ساعت23:51---12 مرداد 1391
این دو بیت واقعا عاشقونه س
خیلی قشنگه موفق باشی ندا خانوم


محمد امین
ساعت12:01---11 مرداد 1391
لینک شدی
منو با اسم محمد امین لینک کن
مرسی از لطفت


er M ia
ساعت12:25---5 مرداد 1391
وب قشنگی دارین حال کردم
وفق یا معفق باشین فرق نمیکنه


fatima
ساعت23:45---24 تير 1391
سلام عزیزم مرسی از وبلاگم دیدن کردی وبلاگ شمام جالبه.من لینکت کردم.موفق باشی.بازم به دیدنم بیا

farzaneh
ساعت12:05---22 تير 1391
سلام ندا جون
مرسی که بهم سر زدی من لینکت کردم دوست داشتی منو لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,| ساعت 20:25| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت